Home » Ik ben huurder » Onderhoud

Onderhoud

Een goed onderhouden huis is belangrijk. Voor u, want u woont graag prettig. Maar ook voor ons, zodat wij onze huurders goede woningen kunnen bieden. Wij zijn daarom samen verantwoordelijk voor het repareren en onderhouden van uw woning.

Is er iets stuk uw woning? Laat dan ons dan zo snel mogelijk weten. Een reparatieverzoek indienen kan telefonisch via (0413) 47  69 10 of online via de pagina Reparatieverzoek op deze website. Afhankelijk van de soort reparatie kunt u uw reparatieverzoek ook recht­streeks bij het onderhoudsbedrijf doen.

 

Wie doet wat?

Wovesto verzorgt het groot onderhoud aan uw woning. Bijvoorbeeld het buiten­­­schilder­­werk en het repareren of vervangen van dakbedekking. Als huurder bent u verant­­woorde­­lijk voor het dagelijks onderhoud, zoals het witten van plafonds en behangen van muren. Maar u voert ook zelf kleine reparaties uit. Bijvoorbeeld aan lichtschakelaars en deursloten. Gaat er iets kapot door vernieling of verkeerd gebruik? Dan zijn de kosten voor reparatie voor u. Dit geldt ook voor reparaties aan voorzieningen die u zelf in de woning heeft aangebracht.

In de kluswijzer Reparatieverzoeken en klein onderhoud vind u een overzicht wie verant­woorde­lijk is voor welke werk­zaam­heden.

Vragen?

Heeft u vragen over het uitvoeren van reparaties? Kijk dan ook eens bij vraag en antwoord. Of download de kluswijzer Reparatieverzoeken en klein onderhoud. Bellen mag natuurlijk ook. Wij zijn bereikbaar op (0413) 47  69 10.